Med risk för att jag annekterar hela kategorin...

Mer
18 jan 2019 07:00 #25301 av The Gentleman
Replied by The Gentleman on topic Med risk för att jag annekterar hela kategorin...

Gabgab08 skrev: Tack för tipsen! Om jag letar online så har jag hittat de bladen ni nämnt förutom vissa återkommande favoriter så som nacet, polsilver och perma-sharp. Var köper man dessa?

Skicka PM till mig så kan du få köpa en 5-pack av varje BILLIGT av mig.

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

• Gabgab08
  • Författare till inlägg
  • Ny postare
  • Ny postare
Mer
18 jan 2019 21:50 #25304 av Gabgab08
Oj da, nu ligger man verkligen i lä. Tack för alla svar. PM skickas till the gentleman.

• Gabgab08
  • Författare till inlägg
  • Ny postare
  • Ny postare
Mer
18 jan 2019 21:55 #25305 av Gabgab08
Har nu provat derby (gröna), de var riktigt jobbiga. Fick en hel del småsår. Jag har feather hemma, ska prova de nästa gång om inte någon tycker att jag hastar mig fram alldeles för fort.

Mer
18 jan 2019 22:07 #25306 av The Gentleman
Replied by The Gentleman on topic Med risk för att jag annekterar hela kategorin...

Gabgab08 skrev: Har nu provat derby (gröna), de var riktigt jobbiga. Fick en hel del småsår. Jag har feather hemma, ska prova de nästa gång om inte någon tycker att jag hastar mig fram alldeles för fort.

Man kan väl säga att det är en viss skillnad mellan Derby och Feather.
Följande användare sa tack: MAV

• Gabgab08
  • Författare till inlägg
  • Ny postare
  • Ny postare
Mer
24 jan 2019 21:01 #25328 av Gabgab08
Då har jag emottagit paket från ”the gentleman”, tusen tack för det! Astra bladet testades idag på ett 3 dagars skägg o den gav mig den finaste rakningen och mest besvärsfria hittills. Notera att min skäggväxt är så pass att min frisör som även är ”barberare” har sagt att ”inget tar ett sånt skägg annat än en van hand och en feather blad”. Han hade fel :). Tack f ö för alla hjälpsamma tips!
Följande användare sa tack: MAV, The Gentleman