Slut i rutan-tråden, Product R.I.P

Mer
12 okt 2018 16:53 #24984 av Petter
Replied by Petter on topic Slut i rutan-tråden, Product R.I.P
Fil bilaga:

Denna tvål varade mååånga rakningar. Dryg slm tusan och presterade bra men inte som de allra bästa. Burken är riktigt störig att ladda ur den sista centimetern men det går lätt ändå.
Följande användare sa tack: larsak

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

• Leifilund
  • Leifilund Profilbild
  • Extremt aktiv postare
  • Extremt aktiv postare
Mer
01 nov 2018 14:10 - 01 nov 2018 16:40 #25003 av Leifilund
Replied by Leifilund on topic Slut i rutan-tråden, Product R.I.P

P&B Unscented, blev till 72 rakningar, P&B lovar mellan 40-100 beroende på hur mycket man laddar, så mina 72 är väl typiskt lagom då, fast faktum är att jag tycker mig laddat rejält med 50 varv i tvålen och sen över till i skålen för att vispa till en stor portion lödder
Bilagor:
Last edit: 01 nov 2018 16:40 by Leifilund.
Följande användare sa tack: bozz4fun, Petter, Shavefan

Mer
01 nov 2018 15:34 #25006 av Petter
Fil bilaga:

Denna tog slut under den tid som forumet låg nere.
Följande användare sa tack: bozz4fun, Shavefan

Mer
11 nov 2018 22:38 #25053 av Petter
Fil bilaga:

Två produkter till som tagit slut.

I Ikeas grundtal burk (som för övrigt är mycket bra att ha som tvålburk) var forummedlemmen Jellys egenkokade tvål. Kommer sakna den. Tyvärr är han inte aktiv längre. Tvålen i sig är inte bäst på marknaden även om den är bra men det kändes lite extra bra varje användning att den kom från detta forum.

After shaven från Aqua velva gick mycket snabbare än jag trodde. Doftar pudrigt och barbershop på ett trevligt och snällt sätt. Kan lätt köpas igen om jag åker till något varmare land där den säljs billigt. Gav 3€ för den och det var det väl värd.

Det enda jag ogillar är flaskan och främst hålet man häller ur. Lite för stort och lätt att få för mycket i handen. Går att reglera med ett finger för öppningen men föredrar en lite mindre öppning.
Följande användare sa tack: bozz4fun

Mer
02 dec 2018 21:19 #25112 av Petter
Fil bilaga:

Proraso röd slut. Ett mycket bra byte där jag fick en och en halv burk och nu är den halva slut. Används enbart som After shave balm. Doftar underbart och presterar bra för min hud.
Följande användare sa tack: bozz4fun, Shavefan, larsak

Mer
05 dec 2018 10:44 #25118 av larsak
Replied by larsak on topic Slut i rutan-tråden, Product R.I.P
Idag tog min Myrsol F/extra slut. Det har räckt i ett år ungefär för jag köpte den när shaver.se bytte inriktning förra julen. Bra och trevlig produkt med snäll doft. Kommer säkert köpa den igen någon gång men just nu står annat på tur. Aldrig mer plastflaskan dock, snacka om att sänka kvalitetsintrycket! Jag betalar hellre lite mer för en snygg glasflaska som pryder sin plats.

Mer
14 dec 2018 12:51 #25133 av larsak
Replied by larsak on topic Slut i rutan-tråden, Product R.I.P
Ännu en AS når botten idag. Meißner Tremonia Black. Ganska söt, kådig doft, hade som vanligt svårt för den i början men gillade den allt mer längs vägen. Doften varar inte så länge men funktionen är mycket bra, tror dock inte jag kommer köpa den igen. Hade förväntat mig mer bergamott i doften.